Razpis za izmenjave študentov na izbranih univerzah v ZDA (razpis MAUI), Avstraliji (razpis AEN) in Braziliji (REARI-RJ) v študijskem letu 2020/21

Služba za mednarodno sodelovanje Univerze v Ljubljani (UL) je objavila tri razpise za izmenjave študentov za študijsko leto 2020/21, in sicer:
 

1.) Razpis v okviru mreže AEN, ki študentom omogoča izvedbo študijsko izmenjave na eni od sedmih univerz v Avstraliji (za seznam in kontakte le-teh glej: http://www.aen-online.com/MembersInformation).


2.) Razpis v okviru mreže MAUI, ki študentom UL omogoča izvedbo izmenjave na eni od 14 univerz v ZDA (za seznam in kontakte le-teh glej: http://www.midamericauniversities.org/about-us/maui-contacts).

3.) Razpis v okviru mreže REARI-RJ, ki študentom UL omogoča izvedbo izmenjave na eni od 6 univerz v Braziliji  (za seznam in kontakte le-teh glej: https://www.reari-rj.org/).
Predvidoma bosta na vsakem razpisu lahko izbrana do dva študenta UL. Prednost pri izbiri bodo imeli študenti prve stopnje in študenti, ki imajo skupno povprečno oceno vseh opravljenih študijskih obveznosti vsaj 8.

Prijave zainteresiranih (za oba razpisa) sprejema Služba za mednarodno sodelovanje na Rektoratu UL (naslov: Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana), pri njih lahko tudi dobite dodatne informacije (e-mail: intern.office@uni-lj.si).  


POMEMBNO:
Izbrani študenti bodo opravičeni plačila šolnine ter bodo pridobili status rednega študenta na gostujoči instituciji. Vsi ostali stroški, vezani na bivanje v tujini v času študija, kot tudi stroški poti in zdravstvenega zavarovanja, pa so obveznost izbranih študentov!
 
Opozarjamo, da pri tem razpisu torej ne gre za klasičen tip izmenjave, kjer bi izbrani študent samodejno dobil tudi štipendijo (kot je to npr. pri Erasmus izmenjavah), ampak morajo imeti študenti dovolj lastnih finančnih sredstev. Študenti, izbrani za izmenjavo na ostale navedene univerze, bodo lahko nekaj finančnih sredstev morda lahko pridobili na razpisu za študijske obiske študentov, ki ga vsako leto objavi Javni štipendijski sklad RS (za aktualni razpis glej TUKAJ).