Razpis za študijske izmenjave na partnerskih univerzah v tujini v okviru bilateralnih sporazumov za študijsko leto 2023/24

Pravna fakulteta v Ljubljani (PF UL) objavlja razpis, na katerem bo izbrala študente, ki se bodo v študijskem letu 2023/24 lahko udeležili enosemestrske izmenjave na naslednjih partnerskih univerzah, s katerimi ima sklenjen medfakultetni bilateralni sporazum o študentskih izmenjavah:
Za vsako od omenjenih univerz ima PF UL na voljo predvidoma po dve mesti.

Podatki študentov, izbranih na tem razpisu, bodo v potrditev posredovani instituciji gostiteljici. Šele potrditev institucije gostiteljice pomeni dokončen izbor študentov za izmenjavo. Zainteresirani študenti lahko izbirajo med izmenjavo v zimskem ali poletnem semestru, pri čemer pa naj upoštevajo študijski koledar tuje univerze, ne Univerze v Ljubljani. Izbrani študenti se dogovorijo za program študija pred odhodom v tujino s študijskim sporazumom, ki ga podpišeta obe instituciji in študent. Na instituciji gostiteljici študent ne plačuje šolnine, lahko pa institucija enako kot domačim študentom zaračunava znesek za zavarovanje (v kolikor ni treba zavarovanja urediti predhodno), študentsko organizacijo ali uporabo raznih materialov. Stroški poti in namestitve so prav tako obveznost izbranih študentov.


MOŽNOST FINANCIRANJA IZMENJAVE:


Opozarjamo, da pri tem razpisu ne gre za tip izmenjave, kjer bi izbrani študent samodejno dobil tudi štipendijo (kot je to npr. pri izmenjavah v okviru programa Erasmus+), ampak morajo imeti izbrani študenti dovolj lastnih finančnih sredstev.

Izjema so švicarske univerze, ki bodo predvidoma izbranim študentom namenile tudi manjšo štipendijo.

Študenti, izbrani za izmenjavo na ostale navedene univerze, bodo lahko nekaj finančnih sredstev morda lahko pridobili na razpisu za študijske obiske študentov, ki ga vsako leto objavi Javni štipendijski sklad RS.
(OP. Razpis za izmenjave, ki se bodo pričele do 30. 9. 2023, je bil že objavljen in ga lahko zainteresirani najdejo TUKAJ).



POGOJI ZA PRIJAVO NA RAZPIS:

Študent PF UL lahko sodeluje na razpisu, če:
  • je v času prijave (t.j. v študijskem letu 2022/23) vpisan vsaj v 3. letnik prvostopenjskega študija;
  • bo imel v celotnem času izmenjave v tujini aktiven status študenta na PF UL.


ODDAJA VLOG, ROK PRIJAVE, PRILOGE:
  • sreda, 15. marec 2023 !!!
Kot pravočasno oddane vloge bodo upoštevane vloge, pri katerih bodo kandidati do 12. ure tega dne osebno ali po elektronski pošti v fakultetno mednarodno pisarno oddali podpisan prijavni obrazec (GLEJ PRIPONKO).

Prijavnemu obrazcu morajo biti priložene zahtevane priloge.
  • kratek življenjepis v slovenskem ali angleškem jeziku (zaželeno v obliki Europass; več o tem na povezavi: https://europass.cedefop.europa.eu); 
  • motivacijsko pismo v slovenskem jeziku (pričakovanja od študijskega bivanja v tujini);
  • dokazilo o znanju tujega jezika države univerze gostiteljice (OP.: Vsi kandidati naj vnaprej dobro preverijo, v katerem jeziku potekajo predavanja na tuji univerzi in predložijo dokazila o znanju tega jezika. Običajno zadošča angleščina, za izmenjave v švicarskem Fribourgu se priporoča znanje francoščine ali nemščine, za izmenjave v brazilskem Belo Horizontu pa vsaj osnovno znanje portugalščine).


VEČ INFORMACIJ:


Več informacij o partnerskih fakultetah lahko zainteresirani študenti najdejo:
  • na spletnih straneh tujih univerz;
  • v pripetih datotekah na tej spletni strani, kjer smo za nekatere univerze pridobili tudi vtise naših študentov, ki so v preteklih letih že bili tam na izmenjavi;
  • na telefonski številki 01/ 420 32 23 (Darja Rabzelj);
  • na e-naslovu: darja.rabzelj@pf.uni-lj.si


IZBOR KANDIDATOV IN OBVEŠČANJE PRIJAVLJENIH:


O končnem izboru kandidatov bo odločil fakultetni koordinator programa Erasmus+ (izr. prof. dr. Luka Tičar) oz. oseba ali komisija, ki jo določi koordinator. Izbira se opravi na podlagi pisnih prijav.

Osnovna merila za izbor so: motivacija študenta, povprečna ocena študenta v vseh letnikih študija in znanje tujih jezikov.

Vsi prijavljeni kandidati bodo o izboru obveščeni po e-pošti, najkasneje do 22. marca 2023.