Tutorji FF za študente s posebnim statusom vabijo na dogodek Prilagojen učni proces: mit ali resnica

»Osebe s posebnimi potrebami niso žrtve življenja in usode. So osebe, ki si kot vsi drugi želijo svoj glas, naša naloga pa je, da temu glasu prisluhnemo in osebi omogočimo enakovredno vključenost na vseh področjih življenja.«
 
Ko so se v koncu 70. let prejšnjega stoletja možne rešitve pomoči osebam s posebnimi potrebami začele oddaljevati od tistih, povezanih z življenjem v različnih institucijah in posebnih šolah, se je vse do današnjega dne začelo širiti prepričanje, da je upoštevanje posebnih potreb posameznikov njihova osnovna pravica. Na tej točki pa se velikokrat postavljajo vprašanja kot so: Kako osebam s posebnimi potrebami zagotoviti enakovreden proces izobraževanja? Kako jim najbolj učinkovito pomagati pri vključevanju v učni proces in socialno okolje, pri čemer ne zmanjšujemo standardov znanja? Ali je trenuten sistem izobraževanja ustrezen in pravičen do oseb s posebnimi potrebami? Vse to so vprašanja, ki se pedagoškim delavcem pri delu z osebami s posebnimi potrebami lahko postavijo in sami na njih včasih težko najdejo odgovor.

Vabimo vas, da se nam v sredo, 15. 5. 2019 pridružite na dogodku »Prilagojen učni proces: mit ali resnica«, ki ga v sodelovanju s študentkami in študenti Pedagoške fakultete v Ljubljani, organizira tutorstvo za študente s posebnim statusom Filozofske fakultete v Ljubljani. Dogodek bo potekal na Filozofski fakulteti (predavalnica 18 – pritličje) in bo trajal od 10:00 in do 16:00 ure.

 
Na samem dogodku se bomo skupaj s predavatelji, osebami s posebnimi potrebami in tistimi, ki posredno ali neposredno skupaj vplivamo na njihov vsakdan, dotaknili tako teoretičnih okvirov posebnih potreb kot tudi vsakdanjih izkušenj oseb s posebnimi potrebami.

 
Več o samem poteku dogodka si lahko preberete v priloženem urniku.

 
Vabljeni!

 
Tutorstvo za študente s posebnim statusom FF