LUI vabi na jesenske delavnice

Konec novembra pripravljamo sklop predavanj namenjen postavljanju poslovnega načrta. Kako začnemo podjetniško pot, ko imamo idejo? Kako vemo, če je ideja dobra? Ali lahko to presodimo sami? Zakaj je pomembno, da najprej definiramo problem na trgu? Na delavnicah bomo odgovorili na ta in podobna vprašanja, ter na praktičnih primerih predstavili, zakaj je potrebno svojo idejo čim hitreje testirati in trgu. Osvojili boste osnove Lean metode (vitko podjetništvo) in na osnovi svoje podjetniške ideje, postavili Bussines Canvas Model – LEAN CANVAS. Pohitite s prijavo na delavnice, število mest je omejeno.
 
  • Design thinking, četrtek, 22. 11., od 13.00 do 16.00: Design thinking je metoda, ki je ekstremno osredotočena na uporabnika oziroma kupca ter hitro prototipiranje in testiranje rešitev. V začetni fazi procesa spodbudimo bodočega podjetnika, da čim bolje spozna potencialnega uporabnika in razume njegovo obnašanje, potrebe, vrednote ter na podlagi tega prepozna tako eksplicitne kot implicitne potrebe. Ravno osredotočenost na slednje po navadi vodi do najbolj inovativnih in tudi poslovno uspešnih rešitev. Metoda temelji na petih fazah: (1) razumevanju, (2)opredelitvi izziva, (3) brainstormingu, (4) hitrem prototipiranju in (5) testiranju rešitev. Predavanje bo vodil dr. Blaž Zupan. Več o dogodku in prijava na: https://lui.si/dogodki/design_thinking_22112018/
  • Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? – 1. del, 26. 11. od 17h do 20h: najpomembnejši del vitkega podjetništva (Lean metode) je metoda presoje, ali se neka določena poslovna odločitev splača ali ne. Preveritev odločitve podjetniki izvajajo skozi teste, eksperimente in budno spremljanje kazalnikov, ki kažejo na uspešnost ideje. Vitko podjetništvo se ukvarja s preverbo same ideje. Ideja se testira med ljudmi preko izdelka ali prototipa. Spremljamo odziv trga in na podlagi videnega se odločimo ali bomo idejo realizirali. Na tak način je možnost za uspeh večja. Izognemo se tudi večini začetnih stroškov. Predavatelj Dean Habuš bo predstavil svojo podjetniško pot – kako je prišel do ideje, jo testiral na trgu, poiskal optimalno rešitev in le to zopet testiral, dokler ni dobil prave potrditve. Več o dogodku in prijava na: https://lui.si/dogodki/vitko_podjetnistvo/
  • Analiza trga in priprava na kupca, 28. 11. od 17h do 20h: raziskava in analiza ciljnega trga in kupca predstavljata enega ključnih delov vsakega poslovnega načrta. Ta nam pomaga pri umeščanju naših izdelkov in storitev v okvir dejavnosti oziroma trga, na katerem nameravamo delovati. Predavatelj bo David Arnež, ki je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer podjetništvo, izvajalec pri predmetu Podjetništvo 1. Delovne izkušnje je pridobival v podjetjih Ekipa2 (podružnica Outfit 7 ltd., in sicer na user acqusition department) in Kibuba (prodaja, raziskovanje strank). David ima podjetniške izkušnje iz zagonskih podjetij Foora (soustanovitelj) in Spiculo (soustanovitelj). Več o dogodku in prijava na: https://lui.si/dogodki/analiza_trga_priprava_na_kupca/
  • Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? – 2. del, 30. 11. od 17h do 20h: s predavateljem Deanom Habušem boste na ponedeljkovem (26. novembra) predavanju osvojili osnove Lean metode (vitko podjetništvo) in dobili domačo nalogo – na osnovi svoje podjetniške ideje, postaviti Bussines Canvas Model – LEAN CANVAS. Petkovo predavanje je namenjeno pregledu vaših Canvasov in poglobitev v probleme, ki ste jih pri izpolnjevanju naloge imeli. Več o dogodku in prijava na: https://lui.si/dogodki/kako-raziskati-ali-je-vasa-ideja-zanimiva-za-trg-2-del/


Vabljeni! Se vidimo na LUI-ju!