Študentski elektronski naslov
Vsakemu vpisanemu študentu na UL je s prevzemom digitalne identitete dodeljen tudi študentski elektronski naslov. Vstop v vašo študentsko elektronsko pošto je mogoč preko spletni strani ID portal oz. neposredno z istim uporabniškim imenom in geslom kot za vstop v VIS (ŠIS) PF UL.
1. Če vam pri vstopu v vašo študentsko pošto javlja, da vaše uporabniško ime ne obstaja:
Ob vašem prvem poskusu aktivacije digitalne identitete je prišlo do napake, ki ni nastala po vaši krivdi. Na ID portal strani vam je bilo ob aktivaciji oz. prevzemu digitalne identitete UL-ID prikazano obvestilo, da ponovno poskusite čez 30 minut. Obvestilo, ki vam je bilo prikazano: Prišlo je do napake pri vaši aktivaciji. Prosimo, počakajte 30 minut in poskusite znova prevzeti identiteto. Vljudno vas prosimo, da aktivacijo z istim geslom (vstop v VIS) izvedete ponovno. ID portal / Digitalna identiteta / Prevzem identitete (aktivacija). Stran je varna. Vstop v vašo študentsko pošto bo nato uspešen.
2. Če vam pri vstopu v vaš študentski mail javlja, da vaše uporabniško ime in geslo ni pravilno:
- poskusite vstop v VIS PF (ŠIS), kjer je kombinacija uporabniškega imena in gesla ista,
- preverite pravilno kombinacijo uporabniškega imena in gesla na strani Preverjanje uporabniškega imena in gesla
Opozorilo: Ob prvem vstopu v študentsko pošto uporabniškega imena in gesla ne kopirajte. Velikokrat se kopira tudi presledek, ki ga na koncu ne vidite.
3. V kolikor vam vstop v študentski mail tudi po ponovni aktivaciji ne deluje oz. ni uspešen, pišite na helpdesk ID portal,
Pomoč in podpora, kjer je odzivnosti znotraj 24 ur.