INDUSAC "Institut Jožef Stefan" projekt - priložnost za študente

Iz Instituta Jožef Štefan smo prejeli spodnjo priložnost za naše in tuje izmenjalne študente. Več o samem razpisu najdete spodaj.

V okviru projekta INDUSAC vabimo študente vseh smeri in programov k sodelovanju v 3- do 6- članskih mednarodnih skupinah za reševanje konkretnih izzivov podjetij, pri čemer pridobijo:
  • izkušnje pri sodelovanju s podjetji       
  • mednarodna poznanstva
  • do 1000 EUR bruto/študenta
Trenutno je objavljenih preko 100 različnih izzivov slovenskih in evropskih podjetij, ki so objavljeni na platformi INDUSAC in vključujejo teme s področij ekonomije, informacijsko-komunikacijskih tehnologij, družboslovnih-, tehničnih-, naravoslovnih in drugih ved.
 
Nadaljnji koraki:
1) študent izbere izziv,
2) se registrira na platformi INDUSAC,
3) sestavi ekipo oz se pridruži ekipi:
Ekipo sestavite s pomočjo sošolcev iz tujine ali s pomočjo tujih študentov z drugih fakultet ipd;
V primeru, da na vaši ali kateri drugi fakulteti niste našli študentov iz drugih držav, s katerimi bi sodelovali pri reševanju izziva, se lahko pridružite skupnosti Slack. Pri vsakem izzivu se v desnem kotu nahaja funkcija [Join the Slack community], s pomočjo katere dostopate do splošnega kanala Slack. V splošnem kanalu Slack poiščete specifični kanal za vaš izziv in začnete iskati ostale člane ekipe. Če vam je zanimivih več izzivov, se lahko vključite v več Slack kanalov in sporočite zanimanje
 
4) po formiranju mednarodne ekipe (3 različne države), ekipa pripravi eno skupno motivacijsko pismo (krajši življenjepis – opis znanj), ki ga odda podjetju do 30. maja 2024 preko platforme INDUSAC.
5) Izziv pričnete reševati, če vas podjetje izbere, predvidoma konec junija / v začetku julija 2024.
 
Podrobnejše informacije s pogoji sodelovanja so objavljene na spletni strani projekta, v razpisu za študente; v primeru vprašanj, pa lahko pišete na indusac@ijs.si.
 
Rok za prijavo je 30. maja 2024, ko mednarodna ekipa odda le motivacijsko pismo (krajši življenjepis).
 
Za podrobnejšo razlago celotnega postopka bomo v četrtek, 23. maja, ob 9. uri organizirala posebno Zoom sejo na naslednji povezavi: https://zoom.us/j/9060304106. Odgovorili bomo na vaša vprašanja o tem, kako oblikovati ekipo, kako se prijaviti in vam pomagali nadaljevati vaše prijave.